دانلود بازی هیجان انگیز و زیبای Bloons TD 5 v1.4
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی هیجان انگیز و زیبای Bloons TD 5 v1.4
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 11:4
نویسنده :
دانلود بازی هیجان انگیز و زیبای Bloons TD 5 v1.4
  • دانلود بازی هیجان انگیز و زیبای Bloons TD 5 v1.4

    Bloons یک بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد . در این نسخه از بازی باید کسب کار خود را راه بیاندازید و برج های عالی بسازید ! سطوح ارتقا مورد علاقه خود را انتخاب کنید و هر کاری که برای دفاع از برج های خود نیاز است انجام دهید !این بازی یکی از بهترین بازی ها در سبک برج دفاعی می باشد که در این نسخه از بازی شاهد مراحل ویژه ، گرافیک چشمگیر ، گیم پلی منحصر به فرد و موسیقی عالی می باشیم . لازم به ذکر است که این بازی در گوگل پلی امتیاز 4.7 را کسب کرده است . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی هیجان انگیز و زیبای Bloons TD 5 v1.43.1 out of 5 based on 8 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Bloons TD 5 v1, 4, Bloons TD 5 v1, 4 اندروید, Bloons TD 5 v1, 4 برای گوشی های اندروید, Bloons TD 5 v1, 4 لینک مستقیم, Bloons TD 5 v1, 4 مخصوص اندروید, Bloons TD 5 v1, 4 همراه دیتا, اندروید Bloons TD 5 v1, 4, دانلود Bloons TD 5 v1, 4, دانلود اندروید Bloons TD 5 v1, 4, دانلود بازی هیجان انگیز و زیبای Bloons TD 5 v1, 4, دانلود بازی هیجان انگیز و زیبای Bloons TD 5 v1, 4 اندروید, دانلود دیتا بازی Bloons TD 5 v1, 4,